VOCISSIMO Fin d’uno courregudo
Es emé tristun e regrèt que lor de l’acamp estraourdinàri dóu Cor Vocissimo dóu dijòu 26 de setèmbre 2024 li sòci an vouta la dissoulucioun de l’assouciacioun.
D’efèt, li cantaire soun pas proun noumbrous e es pas eisa à l’ouro d’aro, de trouba de salo pèr se proudurre.
Li voues an pamens clanti pèr un darrié « Va pensiero ». Se retroubaren belèu quàuquis uno pèr la vesprado de Sian d’Aqui, lou dissate 7 de desèmbre pèr canta un tros de Mirèio pèr ounoura lou Mèstre Frederi Mistral, pèr li 170 de la creacioun dóu Felibrige, li 120 an dóu Prèmi Nobel pèr lou tras que poulit pouèmo de Mirèio e li 110 de sa despartido.
VOCISSIMO Fin d’un parcours
C’est avec tristesse et regret que lors de l’assemblée extraordinaire du Chœur Vocissimo du jeudi 26 septembre 2024, les adhérents ont voté la dissolution de l’association.
En effet, les choristes ne sont plus assez nombreux et il est difficile actuellement, de trouver des salles pour se produire. Les voix ont pourtant retenti pour un dernier « Va pensiero ». Nous nous retrouverons peut-être quelques unes pour la soirée de Sian d’Aqui, le 7 décembre pour chanter un extrait de « Mirèio » pour honorer le Maître Frédéric Mistral, pour les 170 ans de la création du Félibrige, les 120 ans du Prix Nobel pour le très joli poème de « Mirèio » et les 110 ans de son décès.
Texte : Nicole Eyral – Sian d’Aqui