You are currently viewing Acamp Generau de Sian d’Aqui

Acamp Generau de Sian d’Aqui, lou 29 de mars 2025

Tout lou burèu èro forço esmougu quouro la presidènto de l’assouciacioun Sian d’Aqui de Vau-verd, Doumenico Laporte, a legi sa dicho de bèn-vengudo pèr l’acamp generau.

D’efèt, avèn rendu un oumenage emé un drud picamen de man à nosto secretàri Danielo, dispareigudo lou mes passa. Après li raport mourau pèr Pascalo, secretàri eligido en ramplaçamen de Danielo, pièi financié pèr Nicolo, en ramplaçamen de Jaumelino malautejanto, la cabiscolo de l’escolo felibrenco Sian d’Aqui, Anoliso Chevalier, a counvida li persouno de l’assemblado à veni au cous de prouvençau que se tènon tóuti li dilun e de pas se fias soulamen à l’Inteligènçi Artificialo  pèr revira au prouvençau.  Felip Reig, Sendi de la Mantenènço Lengadò- Roussihoun e Gabriéu Brun, Assessour dóu Felibrige, an pres la paraulo pèr dire lou plasé d’èstre emé nous autre e coustata que Sian d’Aqui coumplissié bèn soun obro pèr perpetua la lengo e li tradicioun de noste terraire. Moussu lou Maire, Jan Denat, a fa soun proun emé li saludacioun en lengo nostro, pièi a parla de la crespino que la vilo de Vau-verd siegue recouneigudo « Ciéuta Mistralenco ». A prepausa lou  proujèt d’uno journado dedicado à la culturo nostro, beilejado pèr la chourmo de Sian d’Aqui, pèr bèn clava aquelo recouneissènço.

Lou got de l’amista a acaba la sesiho.

Lis escoulan de Sian d’Aqui

Assemblée Générale de Sian d’Aqui , le 29 mars 2025

Tout le bureau était très ému quand la présidente de l’Association Sian d’Aqui de Vauvert, Dominique Laporte, a lu son discours de bienvenue lors de l’Assemblée Générale.

En effet, nous avons rendu hommage avec un fervent applaudissement à notre secrétaire Danielle, disparue le mois dernier. Après les rapports moral, par Pascale, secrétaire élue en remplacement de Danielle, puis financier par Nicole, en remplacement de Jacqueline, souffrante, la professeur de l’école félibréenne Sian d’Aqui, Annelyse Chevalier, a convié les personnes de l’assemblée à venir aux cours de provençal, qui se tiennent les lundis et surtout de ne pas se fier à l’Intelligence Artificielle, pour traduire en provençal. Philippe Reig, Syndic de la Maintenance Languedoc-Roussillon et Gabriel Brun, Assesseur du Félibrige, ont pris la parole pour exprimer leur plaisir d’être parmi nous et de constater que Sian d’Aqui justifiait son travail en perpétuant la langue et les traditions de notre terroir. Monsieur le Maire, Jean Denat a insisté pour faire les présentations en langue, puis il a parlé de la chance que la ville de Vauvert soit reconnue « Cité Mistralienne ». Il a proposé un projet d’une journée dédiée à notre culture, organisée par Sian d’Aqui, pour bien instaurer cette reconnaissance.

Le verre de l’amitié a clôturé la séance.

Voir Plus

Journal numérique de la vie locale et des associations de Petite Camargue.
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour