You are currently viewing Vau-Verd « Ciéuta mistralenco » par Sian d’Aqui

Èstre uno « Ciéuta mistralenco » 

Lou Felibrige, mouvamen crea pèr Frederi Mistral e sis ami en 1854, prepauso dempièi dous an, i vilage e vilo de deveni uno « Ciéuta mistralenco ». Mai pèr dequé ?

Lou maire de la coumuno que n’en fa la demando, emé l’ajudo d’un felibre referènt, dèu coumpleta un fourmulàri de labelisacioun en descresènt d’elemen justificant l’acessioun au labèu, segound uno charto de respeta : fau agué un cous de lengo d’o bèn segur, uno carrièro, plaço, salo, un bastimen o liò que ié dison « Frederi Mistral », de tradicioun de bouvino, de roussatino, de vièsti tradiciounau, d’Arlatenco, de musico e danso fóuclouri bèn presènt dins la vido vidanto, etc.

E tout acò, Vau-Verd l’a, adeja, dempièi long-tèms !

Es pèr acò que la coumuno de Vau-Verd que vèn d’óuteni lou labèu « Ciéuta mistralenco » veira sa charto signado pèr lou maire Jan Denat e lou Capoulié dóu Felibrige Paulin Reynard, lou dissate 27 de juliet 2024 devers li miéjour.

De counvidacioun saran mandado que precisaran lou prougramo.

Lis escoulan de Sian d’Aqui lou 30 d’abriéu 2024

Être « Cité mistralienne »

Le Félibrige, mouvement créé par Frédéric Mistral et ses amis en 1854, propose depuis 2 ans, aux villages et villes, de devenir une  « Cité mistralienne ».

Mais pourquoi ?

Le maire de la commune qui en fait la demande avec l’aide d’un félibre référent, doit compléter un formulaire de labellisation en décrivant les éléments justifiants l’accession au label, selon une charte à respecter : il faut avoir éventuellement un cours de langue provençale, ou bien sûr une rue, une place, une salle, un bâtiment qui porte le nom de Frédéric Mistral, des traditions de taureaux, de chevaux, de vêtements traditionnels, des groupes d’’Arlésiennes, de musique, folkloriques présents dans la vie courante….

Et tout ça, Vauvert l’a déjà depuis longtemps !

C’est pour cela que la commune de Vauvert, qui vient d’obtenir le label  « Ciéuta mistralenco » verra sa charte signée par le maire Jean Denat et le Capoulié du Félibrige Paulin Reynard, le samedi 27 juillet en fin de matinée.

Des invitations seront envoyées précisant le programme

Les élèves de Sian d’Aqui le 30 avril 2024

Voir Plus

Journal numérique de la vie locale et des associations de Petite Camargue.
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour
avatar pour